Novas

Interrupción endocrina por aditivos plásticos no ourizo de mar, Paracentrotus lividus

O día 01/10/2019, Pedro Campoy, investigador predoutoral do Grupo Ecoloxía Costeira (EcoCost, CIM-UVigo) presentou, nunha nova sesión do ciclo de conferencias Café con Sal, o relatorio “Endocrine disruption by plastic additives in sea urchin, Paracentrotus lividus“, no cal mostrou parte dos resultados da súa tese doutoral.

Continúa sen solución a contaminación das augas de Nigrán

Nova publicada no xornal "O Salto - Galiza" o 16/10/2019, no que se fai eco dun estudio de contaminación, coordinado e liderado polo Prof. Ricardo Beiras, dende a Universidade de Vigo, do que se publicaron anteriormente os resultados neste mesmo blog.

Praia América: unha cloaca para veraneantes

No ano 2015 realizamos para as organizacións de produtores e confrarías e o Consello Regulador do mexillón un estudo integrado preliminar atacando as limitacións antropoxénicas á produción marisqueira da ría de Arousa, o lugar de maior produción acuícola de Europa. Co apoio loxístico da embarcación e mergulladores da ECIMAT (Universidade de Vigo) estudamos algún dos principais emisarios que inxectan augas residuais urbanas en distintos puntos do interior da ría.

Mostraxe de lixo mariño no porto de Marín

Mostraxe de lixo mariño no porto de Marín realizado o 21 de agosto de 2019 polo Grupo ECOTOX, da Universidade de Vigo, en colaboración coa cofradía de pescadores de Marín e a Asociación Vertidos Cero.

A Foz do Miñor, unha cloaca ao aire libre

A Foz do Miñor, unha xoia da natureza incluída na rede Natura, está dende hai anos convertida nunha cloaca ao aire libre que impide a comercialización do seu marisco, polos seus altísimos niveis de bacterias fecais, moi por riba dos tolerados pola lexislación. O estudo que realizamos, por encargo da Asociación Salvemos Monteferro, co apoio loxístico da Confraría de Baiona e financiamento do Concello de Baiona, ponlle cifras a este escándalo.

En pouco máis de 30 anos haberá máis plástico nos océanos que peixes

Nova publicada no xornal "La Voz de Galicia" o 05/06/2019, no que se fai eco do proxecto Ephemare, coordinado e liderado polo Prof. Ricardo Beiras, dende a Universidade de Vigo.

Ligazón: https://www.lavozdegalicia.es/noticia/biodiversa/2019/06/05/impacto-poco-treinta-anos-habra-plastico-oceanos-peces/0003_201906G5E2992.htm

Pescadores de Plásticos

Video de 2 min da Unidade de Cultura Científica da Universidade de Vigo que presenta o traballo feito pola nosa Universidade dentro do Proxecto repesca-Plas, no que se traen a terra restos de plásticos recollidos por vascos de pesca, e se caracterizan para poder revalorizar estes residuos.

Os plásticos e o Medio Mariño

Recentemente o catedrático de Ecoloxía da Universidade de Vigo Ricardo Beiras

Ricardo_Beiras

Micro 2018 (Radio5 - RNE)

Organizada polo Cabildo de Lanzarote, a illa canaria, reconocida como Reserva da Biosfera fai 25 años, convírtese estes días no centro mundial de investigación sobre os microplásticos. O Dr. Ricardo Beiras, catedrático de Ecoloxía da Universidad de Vigo, é entrevistado no programa de radio "Españoles en la mar" de Radio5 - Radio Nacional de España (RNE).

Por qué a contaminación plástica é tan perigosa? A outra cara da moeda.

image1_1.jpg image2_1.jpg

Á esquerda, Pedro Campoy López, á dereita Alexandre M. Schönemann, ambos os dous inmortalizados perante o seu traballo cos disruptores endócrinos.

© 1995 - 2019 Equipo de investigación ECOTOX.